Tuesday 28 November 2017

Scottrade options levels


Opcje Rachunki Poziomy transakcji Opcje Rachunki Poziomy handlu - Wprowadzenie Pierwszą rzeczą, która stoi na przeszkodzie początkującym w obrocie opcjami, jest długi formularz dotyczący zgodności ryzyka, który należy wypełnić przy otwieraniu rachunku opcji. Po wypełnieniu formularza i rozpoczęciu konta, zazwyczaj wita ich szokująca i frustrująca świadomość, że nie są w stanie wykonać większości strategii strategii, których nauczyli się z powodu niewystarczającego poziomu handlu lub poziomu zatwierdzenia. Czym dokładnie są poziomy transakcji na kontach Jaki jest cel obrotu kursami, w jaki sposób są ustalane i w jaki sposób można podnieść swój poziom handlowy Opcje Poziomy transakcji na kontach - Cel Celem poziomów obrotu na kontach opcji opcyjnych jest po prostu kontrola ryzyka handlowców przeprowadzanie transakcji wysokiego ryzyka bez wystarczającego doświadczenia i finansowania. Obrót instrumentami pochodnymi, takimi jak handel opcjami, był obwiniany przez wielu, którzy twierdzili, że nie rozumieli ryzyka, jakie podejmowali, kiedy zostali spaleni. Kiedy tacy handlowcy wybierają swoje palce u swoich brokerów, aby umożliwić im podjęcie większego ryzyka, wtedy mają kwalifikacje lub doświadczenie wystarczające do tego, brokerzy opcji popadają w kłopoty z władzami. W związku z tym od wszystkich brokerów opcji rozpoczęto ocenę ryzyka wszystkich posiadaczy kont nowych opcji w celu określenia zakresu ryzyka, do jakiego są one odpowiednie, a ponieważ różne strategie opcji mają różne poziomy ryzyka, poziomy transakcji zostały utworzone na podstawie wartości względnej. ryzykowność każdej klasy strategii opcyjnych. Istotnie, polityka dotycząca poziomów kont opcji oparta na opcjach jest polisą, która nie tylko chroni nowych posiadaczy kont przed ryzykiem, ale także pośredników opcji od sporów od niezadowolonych handlowców opcji. Opcje Poziomy transakcji Poziomy Opcje brokerów zazwyczaj klasyfikują każde konto opcji na jeden z pięciu poziomów, jak widać na powyższym obrazku. Bardziej kompleksowe opcje brokerów, takich jak Optionsxpress, mają poziom 0 tylko dla handlu akcjami i funduszami, a także poziom -1 dla zawieszonych kont. Każdy broker opcji może mieć nieco inne sposoby klasyfikacji konta i dozwolonych rodzajów strategii. Przejdziemy do kilku najczęstszych praktyk tutaj. Powinieneś skonsultować się z brokerami opcji na temat konkretnych kryteriów, z których korzystają. Opcje Poziom handlowy konta 1 Poziom handlowy 1 zwykle umożliwia realizację strategii handlowej opcji Objaśnionego połączenia i Opcji ochronnych. Obie strategie opcji są raczej strategią zabezpieczającą niż spekulacyjną, ponieważ strategie opcji wymagają, aby opcje posiadały akcje bazowe. Zakryte wezwanie jest wtedy, gdy wypisujesz opcje wezwań do zapłaty na akcje, które posiadasz, aby zabezpieczyć się przed niewielkim spadkiem ceny akcji bazowych, a ochronną kupą, gdy kupisz opcje sprzedaży jako ochronę akcji, które posiadasz. Na tym poziomie inwestorzy opcji nie są w stanie kupić opcji kupna ani opcji sprzedaży bez wcześniejszego posiadania podstawowego kapitału. Opcje Konto Handlowy Poziom 2 Handlowy poziom 2 pozwala kupować opcje kupna lub wystawiać opcje, na co pozwala Ci Poziom Handlowy 1. Jest to poziom większości początkujących, od których zaczyna się handel opcjami. Na tym poziomie inwestorzy opcji mogą jedynie przeprowadzać proste spekulacje kierunkowe, kupując opcje kupna lub wystawiając opcje bez elastyczności w pisaniu lub wykorzystywaniu ich jako części spreadu. Ryzyko ogranicza się zatem do kwoty pieniędzy przeznaczonej na zakup opcji. Opcje Handel handlowy Poziom 3 Handlowy poziom 3 pozwala handlować spreadami debetowymi na wszystko, co pozwala poziom 1 i 2. Spready debetowe są strategiami opcyjnymi, w przypadku których trzeba zapłacić gotówką, a spready kredytowe dają gotówkę na ich wprowadzenie. Przykładem spreadu debetowego jest Spread na wezwanie, w którym wypisujesz opcję wypłaty środków z kupionych opcji kupna. Spready debetowe składają się zazwyczaj z długich i krótkich opcji. Ryzyko ogranicza się do kwoty pieniędzy przeznaczonej na wprowadzenie spreadu. Mimo że ryzyko jest ograniczone w tym sensie, jest ono o wiele bardziej złożone niż proste opcje kupna i kupowanie opcji sprzedaży, a także wymaga większej wiedzy ze strony operatora opcji. Opcje Poziom handlu Konto 4 Poziom handlu 4 pozwala na umieszczanie spreadów kredytowych, które wpłacają pieniądze na twoje konto w momencie ich wykonania. Przykładem takiej strategii opcji jest Short Butterfly Spread. Takie strategie opcji są nie tylko dużo bardziej skomplikowane do wykonania, a dokładne straty mogą być również trudne do obliczenia dla początkujących, co prowadzi do nieoczekiwanych strat. Opcje Poziom handlu Konto 5 Poziom handlu 5 umożliwia pisanie połączeń i wystawianie opcji bez wcześniejszego posiadania podstawowego zasobu. Tutaj możesz grać z bankierem na inne opcje, które spekulują kupując i kupując opcje kupna. Takie pozycje ponownie narażają cię na nieograniczone ryzyko, co oznacza, że ​​straty gromadzą się w nieskończoność, gdy coś pójdzie źle. W ten sposób wielu początkujących handlowców opcji traci fortunę i powinno być wykonywane tylko przez doświadczonych handlowców opcji. Ponadto opcje pisania wymagają znacznej ilości gotówki jako marży, która neguje większość małych detalistów. Główne czynniki, które determinują twój początkowy poziom handlowy Dwa główne czynniki, które determinują twój początkowy poziom handlu, to twoje doświadczenie i twoja sieć. Im bardziej doświadczony inwestor opcji, tym niższe ryzyko dla siebie i brokera. Z tego powodu istnieje wiele pytań, na przykład, jak długo handlujesz i jakiego rodzaju instrumenty handlujesz w każdym formularzu oceny ryzyka podczas otwierania rachunku opcji opcyjnych. Podobnie, im bogatszy jesteś, tym więcej strat możesz sobie pozwolić, a tym samym niższe ryzyko dla siebie i brokera opcji. Większość brokerów opcji nie wymagałaby weryfikacji ani potwierdzenia dostarczonych informacji i doprowadziła wielu początkujących do zgłaszania fałszywych roszczeń w celu zakwalifikowania się do wyższego poziomu handlu kontami opcji. Jak podnieść swoje opcje Poziom handlowy konta Po pierwsze, brokerzy opcji zazwyczaj nie aktualizują poziomów handlu na rachunku automatycznie. Kiedy myślisz, że jesteś gotowy na wyższy poziom lub uważasz, że powinieneś zakwalifikować się na wyższy poziom, musisz zadzwonić do swojego brokera, aby omówić z nim sprawę. Zazwyczaj broker opcji będzie sprawdzał Twój poprzedni rekord transakcji, a także rozmiar twojego konta, aby zdecydować, czy powinieneś być na wyższym poziomie handlu. Ponieważ jednak pisanie nagich opcji na poziomie 5 wymaga jedynie dużego rozmiaru funduszu, aby spełnić wymagania dotyczące depozytu zabezpieczającego, powinieneś być w stanie rozmawiać o umieszczeniu konta na poziomie 5, o ile masz na koncie taką gotówkę, zwykle 200 USD. , 000 i nowszych. Opcje Scribrade Account level3. Najlepsza odpowiedź: Prawdopodobnie jesteś ograniczony do poziomu 1 amp 2 ze względu na wielkość twojego konta lub z powodu braku długiej historii powiązań z Scottrade. Level 1 amp 2 pozwala sprzedawać rozmowy objęte abonamentem oraz kupować połączenia i kupy. Poziom 3 pozwala sprzedawcy na sprzedaż nago. lub niepokryte, opcje te wymagają konta depozytu zabezpieczającego i co najmniej 25 000 funduszy własnych na koncie. Scottrade może różnić się od innych domów maklerskich w tym zakresie. Poziom 4 pozwala sprzedawać nagie kontrakty indeksowe, z którymi nie mam do czynienia, więc nie wiem, jakie są wymagania. Najlepiej jest zapytać Scottrade. Aktualizacja: OK, spojrzałem na umowę opcji Scottrade. Masz rację, wydają się dopuszczać tylko Poziom 1 i 2. Być może poziom 3 i 4 są tylko dla tych, którzy mają już aktywne konto opcji i mają historię tego, co robisz z kontem. Ponownie, powinieneś zapytać o konto opcji Scottrade. Scottrade. Jestem 19-letnią studentką i pracuję w niepełnym wymiarze godzin. Mam konto w Scottrade i inwestowałem w akcje w perspektywie długoterminowej (nie ma zapasów ani żadnych daytradingów itp.). Czytałem o opcjach i chciałbym móc handlować opcjami jako sposobem zabezpieczenia pewnych inwestycji. Więc wydrukowałem. pokaż więcej Jestem 19-letnią studentką i pracuję w niepełnym wymiarze godzin. Mam konto w Scottrade i inwestowałem w akcje w perspektywie długoterminowej (nie ma zapasów ani żadnych daytradingów itp.). Czytałem o opcjach i chciałbym móc handlować opcjami jako sposobem zabezpieczenia pewnych inwestycji. Tak więc wydrukowałem formularz opcji dla Scottrade, ale ma on wiele pytań, takich jak moje roczne dochody, wartość netto i doświadczenie w magazynach, jak również mój wiek. Problem polega na tym, że mam bardzo niski roczny dochód i wartość netto (w porównaniu z bardziej doświadczonymi inwestorami) i mogę tylko powiedzieć, że mam rok inwestowania pod moim pasem. Obawiam się, że jeśli to ujęję, odmówią mi konta opcji. Czy ktoś ubiegał się o obrót opcjami na Scottrade i czy możesz mi powiedzieć, czy naprawdę konieczne jest posiadanie długoterminowego doświadczenia w otwieraniu, z którego skorzystałem? Miałem wrażenie, że tak długo, jak rozumiem, że rozumiem związane z tym ryzyko, mogę otworzyć opcja handlowania, ale obawiam się na podstawie formy, że mogą mi odmówić. Z pewnością, jeśli będę w stanie rozpoznać ryzyko rynku akcji i na tyle stary, by zainwestować w akcje, będę mógł kupować stawki i połączenia oraz sprzedawać rozmowy objęte umową Każda pomoc jest doceniana. Najlepsza odpowiedź: Większość domów maklerskich posiada wiele poziomów autoryzacji opcji, które zwykle działają w następujący sposób: Poziom 1: Możesz sprzedawać rozmowy objęte abonamentem i ewentualnie zabezpieczenia. Poziom 2: Możesz kupować połączenia lub kupować. Poziomy 3-5: Bardziej egzotyczne rzeczy, takie jak spready i sprzedawanie nagich callsputów. Ogólnie większość brokerów prawdopodobnie da każdemu jeden poziom. Brokerzy będą na ogół wymagać od ciebie sporej ilości doświadczenia na wyższych poziomach opcji, szczególnie na poziomach 3, gdzie teoretycznie możesz stracić więcej pieniędzy niż musisz zainwestować. Powinieneś być w stanie znaleźć harmonogram poziomów opcji gdzieś na stronie: jeśli chcesz tylko móc kupić ochraniacze, musisz mieć autoryzację na poziomie 1 lub 2, a jeśli chcesz kupować połączenia lub kupować, musisz mieć poziom 2 w większości przypadków. Najprawdopodobniej udzielą ci autoryzacji na poziomie 1 - szczerze wątpię, czy udzielili ci autoryzacji na poziomie wyższym niż 1, jeśli szczerze odpowiadasz na pytania w formularzu. (Zauważ, że poziomy wyższe niż 2 prawdopodobnie będą wymagały lat doświadczenia w wyborze opcji i 50 000 w dochodzie). Firma może, ale nie musi, jasno określić wymagania gdzieś na jej stronie internetowej, jeśli najgorsze przyjdzie do najgorszego, możesz zadzwonić i zapytać. Także jeśli Scottrade zaprzeczy, możesz spróbować ponownie za kilka miesięcy lub po prostu spróbować innego brokera. (Tradeking, na przykład, dał mi autoryzację na poziomie 2 bez większych problemów.) Zauważ, że nigdy nie używałem Scottrade: powyższe informacje są oparte na spekulacjach. Adam J middot 6 lat temu Moja firma maklerska Scottrade, Inc. popełniła duży błąd w jednym z moich wcześniejszych papierów wartościowych i spowodował straty finansowe z powodu ich pomyłki. Ograniczono moje konto i środki, mimo że był to błąd Scottrade039s. Zabezpieczenie miało odwrotny podział, ale Scottrade popełnił błąd i zamiast tego dokonał podziału. Myślałem, że nie ma mowy, żeby tak duża firma brokerska popełniła tak wielki błąd i zaufałem ich platformie transakcyjnej, która musi być całkowicie dokładna. Po tym, jak wszystkie pieniądze są zagrożone. Kiedy podpisałem kontrakt z firmą Scottrade, oczekuję w pełni profesjonalnej i precyzyjnej platformy transakcyjnej. W tym przypadku musiałem zaufać ich systemowi, ponieważ nie miałem czasu nazywać Scottrade i upewnić się, że tak duża firma zrobiła lub nie popełniła błędu. Nie jest moim zadaniem upewnienie się, że nie popełnili błędu, ale Scottrade musi zapewnić usługę bezbłędną, która uniemożliwia początkującym handlowcom i innym inwestorom wejście w takie sytuacje. Zaufałem ST i wierzyłem, że dokonano podziału, i że muszę chronić moje zyski. A ponieważ Scottrade zamiast tego podzielił się, wierzyłem, że dokonano podziału, a jeśli to był naprawdę błąd, to na pewno Scottrade miałby ograniczenia w tym bezpieczeństwie. Ale tak się nie stało, a Scottrade pozwolił mi to wymienić. Sprzedałem te akcje na sprzedaż i nie miałem żadnych ograniczeń, by je sprzedać. Zwykle Scottrade ma ograniczenia handlowe na akcje RS lub FS, ale nie w tym przypadku. Ograniczali tylko zapasy, gdy je wezwałem. Nie wydali również żadnego ostrzeżenia lub oświadczenia do tej daty. Transakcje zostały zakończone, ale wszystkie transakcje zostały anulowane w ciągu jednej do dwóch godzin. Wtedy natychmiast zadzwoniłem do Scottrade, aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, a oni powiedzieli mi, że popełnili błąd, pomieszając rewers z splitem i że wszystkie transakcje zostały anulowane. Moje saldo na koncie i wartość rynku maklerskiego zostały przywrócone do poprzedniego stanu, a ja wyraźnie zapytałem, czy wszystko jest teraz dobre i nie oczekuje się żadnych innych skutków, a oni powiedzieli "tak", wszystko dobrze. Zostało to również zarejestrowane w systemie telefonicznym, który można pobrać z ich systemu. Od tego dnia nie posiadałem żadnego z tych transakcji ani pieniędzy, a jednak Scottrade ograniczyło moje konto, pieniądze i nie chce mi podać ram czasowych na ich dochodzenie. Minęły dwa tygodnie i prawie zapomniałem o wszystkim, ponieważ nie było powodu, by myśleć inaczej. Nie było żadnych ograniczeń na moim koncie, a Scottrade powiedział mi, że wszystko jest w porządku także w tym samym dniu, w którym zadzwoniłem, jak wspomniałem. Jednak wtedy chciałem wydobyć pieniądze z mojego konta i nagle dział zgodności Scottrade powiedział mi, że nie mogą tego zrobić i muszą ograniczyć moje konto do dochodzenia w sprawie tego incydentu. Wymieniłem wszystkie moje punkty dla kierownika działu Scottrade ds. Compliance039s, a także zrobiłem zrzuty ekranu z tego incydentu z okazji kolejnego dnia z dodatkowymi dokumentami i dowodem, że Scottrade popełnił błąd. Miałem też świadomość, że w tym zamieszaniu spowodowanym przez Scottrade jest więcej akcjonariuszy. Minęły trzy tygodnie, od kiedy moje konto zostało ograniczone i nie mam dostępu do moich pieniędzy, a Scottrade nie daje mi żadnych ram czasowych na moją prośbę. Całkowicie niedopuszczalne jest to, że utrzymują moje konto i zakładnika pieniędzy z powodu ich błędu i że spowodowały wiele zamieszania wśród akcjonariuszy tego bezpieczeństwa, a także sprawili, że niektórzy z nich wykonują te transakcje, gdy ufali platformie handlowej Scottrade039. Teraz i039m zostaje zraniony finansowo z powodu Scottrade, jak za każdy dzień, który mija, i nie mogę handlować ani uzyskiwać dostępu do moich pieniędzy. Menedżer ds. Zgodności Scottrade039s nie chce współpracować i wydaje się, że Scottrade próbuje znaleźć jakąkolwiek możliwą okazję do obwiniania swoich klientów, ale sami popełniali duży błąd Scottrade039s. Jest to Scottrade, który musi zostać zbadany przez Finra SEC i ukarany grzywną za ten duży błąd i zamieszanie, które spowodowały, a także za brak profesjonalizmu w tej sprawie. Scottrade musi zostać natychmiast zmuszona do zniesienia ograniczeń takich jak ja, które zostały zdezorientowane i zranione finansowo przez Scottrade. Rozmawiałem już z prawniczą firmą prawniczą i zgadzają się ze mną i że Scottrade nie może mnie tak ograniczyć, jak powinny, ponieważ dał mi czas na to, jak długo trwa ograniczenie mojego rachunku dla ich dochodzenia (co oni jeszcze nie zapewnili ja z). Naprawdę chciałem rozwiązać to w przyjazny sposób ze ST, ale nie dało mi to innego wyboru, jak tylko załatwienie mojego adwokata. Idealnie i039d chce tego uniknąć i odzyskać pieniądze z mojego konta. Jakie są moje szanse, prosząc o sprawdzenie wszystkich moich środków pieniężnych, a moje konto ST zostanie zamknięte. Nie chcę już być z tymi podejrzanymi oszustami, jeśli ograniczają mnie z powodu ich pomyłki Dodaj swoją odpowiedź Konto opcji Scottrade. Jestem 19-letnią studentką i pracuję w niepełnym wymiarze godzin. Mam konto w Scottrade i inwestowałem w akcje w perspektywie długoterminowej (nie ma zapasów ani żadnych daytradingów itp.). Czytałem o opcjach i chciałbym móc handlować opcjami jako sposobem zabezpieczenia pewnych inwestycji. Tak więc wydrukowałem formularz opcji dla Scottrade, ale ma on wiele pytań, takich jak moje roczne dochody, wartość netto i doświadczenie w magazynach, jak również mój wiek. Problem polega na tym, że mam bardzo niski roczny dochód i wartość netto (w porównaniu z bardziej doświadczonymi inwestorami) i mogę tylko powiedzieć, że mam rok inwestowania pod moim pasem. Obawiam się, że jeśli to ujęję, odmówią mi konta opcji. Czy ktoś ubiegał się o obrót opcjami na Scottrade i czy możesz mi powiedzieć, czy naprawdę konieczne jest posiadanie długoterminowego doświadczenia w otwieraniu, z którego skorzystałem? Miałem wrażenie, że tak długo, jak rozumiem, że rozumiem związane z tym ryzyko, mogę otworzyć opcja handlowania, ale obawiam się na podstawie formy, że mogą mi odmówić. Z pewnością, jeśli będę w stanie rozpoznać ryzyko rynku akcji i na tyle stary, by zainwestować w akcje, będę mógł kupować kupony i rozmowy oraz sprzedawać rozmowy objęte umową Każda pomoc jest doceniana. Dodaj swoją odpowiedź Zgłoś nadużycie Dodatkowe informacje Jeśli uważasz, że twoja własność intelektualna została naruszona i chcesz złożyć skargę, zapoznaj się z naszym raportem dotyczącym zasad dotyczących nadużyć w prawie autorskim. Jeśli uważasz, że Twoja własność intelektualna została naruszona i chcesz złożyć skargę, Zapoznaj się z naszą polityką dotyczącą praw autorskich. Wykorzystaj różne strategie opcyjne Zwiększ swoją zdolność reagowania na zmieniające się warunki rynkowe dzięki różnorodnym strategiom opcji dostępnych w witrynie Scottrade. Na wszystkich platformach handlowych Scottrade dostępne są następujące strategie opcyjne: strategie dotyczące przychodów: sprzedawanie gotowych zabezpieczeń i połączeń zabezpieczonych Strategie na rzecz wzrostu: kupno i stawiać strategie spekulacyjne: sprzedaż odkrytych stawia strategie wielozakładowe: dostępne w witrynie ScottradePRO Option Trading Support Insight When You Potrzebuję pomocy Oprócz wsparcia oferowanego wszystkim przedsiębiorcom, oferujemy konkretną pomoc związaną z opcją. Opcje mogą być wykorzystywane do różnych celów. Przejrzyj obszerny przegląd. Scottrades Active Trader Group może zapewnić wsparcie jeden-na-jeden dla aktywnych handlowców. Skontaktuj się z konsultantem inwestycyjnym, aby uzyskać więcej informacji. Porozmawiaj z konsultantem inwestycyjnym Otworzy się nowe okno zawierające powiązaną treść, a następnie zamknięte łącze. Kliknięcie na bliskie łącze spowoduje powrót do zawartości głównej strony. Klikając ten link, rozumiesz, że zostaniesz przekierowany na Radę Przemysłu Optymalnego, stronę trzecią obsługiwaną i prowadzoną przez Radę Przemysłu Opcyjnego. Scottrade i Rada Przemysłu Opcyjnego nie są powiązane. Strona internetowa Industry Councils zawiera informacje, które mogą zainteresować czytelnika. Witryny stron trzecich, badania i narzędzia są ze źródeł uznanych za wiarygodne, jednak firma Scottrade nie gwarantuje dokładności, kompletności ani terminowości informacji, nie ponosi odpowiedzialności za oświadczenia, oferty lub produkty wydane oraz nie zapewnia pewności co do wyników, które mają zostać uzyskane od ich użycia. Żadna prezentowana informacja nie stanowi rekomendacji Scottrade lub jej podmiotów stowarzyszonych do zakupu dowolnego produktu lub instrumentu omawianego w tym dokumencie lub angażowania się w jakąkolwiek strategię. Proszę dokładnie zbadać każdy produkt lub usługę przed zakupem. Strategia zabezpieczonego portfela zwiększa rentowność instrumentu bazowego o kwotę zapłaconą przez put. Jeśli kwota bazowa pozostaje powyżej ceny wykonania, możesz utracić całą składkę po wygaśnięciu. Istnieją specjalne ryzyko związane z odkrytą opcją pisemną, która może narazić inwestorów na znaczne straty. Dlatego ten rodzaj strategii może nie być odpowiedni dla wszystkich klientów zatwierdzonych do transakcji opcyjnych. Klienci zatwierdzeni do niepokrytych zapisów pisemnych muszą potwierdzić, że otrzymali i przeczytali Oświadczenie Specjalne dla Nieopisanych Instalatorów Opcji dotyczące ryzyka związanego z tego rodzaju transakcjami. Strategie opcji wieloosobowych mogą pociągać za sobą znaczne koszty transakcji, w tym wiele prowizji, które mogą mieć wpływ na ewentualny zwrot. Szybkie linki Online Brokerage Online Trading szybkie linki Inwestycje Szybkie linki Kontakt Szybkie linki Szybkie linki Najgłośniejsze w inwestorze Satysfakcja z Samo-kierowanych usług przez JD Power Scottrade uzyskała najwyższy wynik liczbowy w Samo-ukierunkowanym badaniu satysfakcji inwestorów JD Power 2018 na 4242 odpowiedziach dotyczących 13 firm oraz doświadczeniach i spostrzeżeniach inwestorów, którzy korzystają z samodzielnych firm inwestycyjnych, ankietowanych w styczniu 2018 r. Twoje doświadczenia mogą się różnić. Odwiedź jdpower. Autoryzowane logowanie i dostęp do konta oznacza, że ​​klienci wyrażają zgodę na Umowę Rachunku Maklerskiego. Zgoda taka jest skuteczna przez cały czas korzystania z tej witryny. Nieautoryzowany dostęp jest zabroniony. Scottrade, Inc. i Scottrade Bank są odrębnymi, ale stowarzyszonymi spółkami i są w pełni własnością spółek zależnych Scottrade Financial Services, Inc. Produkty brokerskie i usługi oferowane przez Scottrade, Inc. - Członka FINRA i SIPC. Depozyt produktów i usług oferowanych przez Scottrade Bank, członek FDIC. Produkty brokerskie nie są ubezpieczone przez FDIC, nie są depozytami ani innymi zobowiązaniami banku i nie są gwarantowane przez bank, podlegają ryzyku inwestycyjnemu, w tym ewentualnej utracie zainwestowanego kapitału. Wszystkie inwestycje wymagają ryzyka. Wartość inwestycji może się zmieniać w czasie, a Ty możesz zyskać lub stracić pieniądze. Rynek online i transakcje na akcjach limitowych to tylko 7 dla akcji wycenianych na 1 i powyżej. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty w przypadku akcji wycenianych w ramach 1, funduszy inwestycyjnych i transakcji opcyjnych. Szczegółowe informacje na temat naszych opłat można znaleźć w sekcji Objaśnienie opłat (PDF). Musisz mieć 500 w kapitale własnym w kontach Individual, Joint, Trust, IRA, Roth IRA lub SEP IRA ze Scottrade, aby kwalifikować się do konta Scottrade Bank. W tym przypadku kapitał własny definiuje się jako całkowitą wartość rachunku maklerskiego pomniejszoną o ostatnie depozyty papierów wartościowych wstrzymanych. Podane dane o wynikach to wcześniejsze wyniki. Dotychczasowe wyniki nie gwarantują przyszłych wyników. Przekazane badania, narzędzia i informacje nie obejmują wszystkich zabezpieczeń dostępnych publicznie. Chociaż źródła narzędzi badawczych udostępnionych na niniejszej stronie są wiarygodne, firma Scottrade nie udziela żadnej gwarancji w odniesieniu do treści, dokładności, kompletności, terminowości, przydatności lub wiarygodności informacji. Informacje na tej stronie są przeznaczone wyłącznie do celów informacyjnych i nie powinny być traktowane jako porady inwestycyjne lub rekomendacja do inwestowania. Firma Scottrade nie pobiera opłat za instalację, nieaktywność ani roczne opłaty za utrzymanie. Nadal obowiązują opłaty z tytułu transakcji. Scottrade nie zapewnia porad podatkowych. Dostarczony materiał służy jedynie celom informacyjnym. Proszę skonsultować się z doradcą podatkowym lub prawnym w sprawie pytań dotyczących osobistego podatku lub sytuacji finansowej. Wszelkie konkretne papiery wartościowe lub rodzaje papierów wartościowych, które zostały użyte jako przykłady, służą wyłącznie celom demonstracyjnym. Żadna z dostarczonych informacji nie powinna być uznana za zalecenie lub zachęcenie do inwestowania w lub zlikwidowania szczególnego bezpieczeństwa lub rodzaju zabezpieczenia. Inwestorzy powinni rozważyć cele inwestycyjne, opłaty, koszty i unikalny profil ryzyka funduszu ETF (ETF) przed zainwestowaniem. Prospekt zawiera te i inne informacje dotyczące funduszu i można je uzyskać w Internecie lub kontaktując się z Scottrade. Prospekt powinien być przeczytany uważnie przed zainwestowaniem. Wycofane i odwrócone ETFy mogą nie być odpowiednie dla wszystkich inwestorów i mogą zwiększać ekspozycję na zmienność dzięki wykorzystaniu dźwigni finansowej, krótkiej sprzedaży papierów wartościowych, instrumentów pochodnych i innych złożonych strategii inwestycyjnych. Wyniki tych funduszy prawdopodobnie znacznie różnią się od ich wzorcowego porównania w okresach dłuższych niż jeden dzień, a ich wyniki w czasie mogą w rzeczywistości być odwrotnym od ich punktu odniesienia. Inwestorzy powinni monitorować te gospodarstwa, zgodnie z ich strategiami, tak często, jak codziennie. Inwestorzy powinni wziąć pod uwagę cele inwestycyjne, ryzyko, opłaty i wydatki funduszu inwestycyjnego przed inwestycją. Prospekt zawiera te i inne informacje dotyczące funduszu i można je uzyskać w Internecie lub kontaktując się z Scottrade. Prospekt powinien być przeczytany uważnie przed zainwestowaniem. Fundusze bez transakcji (NTF) podlegają warunkom programu funduszy strukturalnych. Scottrade jest rekompensowana przez fundusze uczestniczące w programie NTF poprzez opłaty za rejestrację, udziałowiec lub SEC 12b-1. Obrót marżami wiąże się z odsetkami i ryzykami, w tym z możliwością utraty więcej niż zdeponowane lub konieczności złożenia dodatkowego zabezpieczenia na rynku spadającym. Oświadczenie o ujawnieniu depozytu zabezpieczającego (PDF) jest dostępne do pobrania lub jest dostępne w jednym z naszych oddziałów. Zawiera informacje na temat naszych zasad udzielania pożyczek, opłat odsetkowych oraz ryzyka związanego z rachunkami marży. Opcje wiążą się z ryzykiem i nie są odpowiednie dla wszystkich inwestorów. Szczegółowe informacje na temat naszych zasad i zagrożeń związanych z opcjami można znaleźć w aplikacji Scottrade Options Agreement and Agreement. Umowa rachunku maklerskiego. poprzez pobieranie Charakterystyki i Ryzyka Standardowych Wariantów i Uzupełnień (PDF) z firmy Clear Options Corporation lub poproszenie o kopię, kontaktując się z Scottrade. Dokumentacja uzupełniająca dla jakichkolwiek roszczeń zostanie dostarczona na żądanie. Skonsultuj się ze swoim doradcą podatkowym, aby dowiedzieć się, w jaki sposób podatki mogą wpłynąć na wyniki tych strategii. Należy pamiętać, że zysk zostanie obniżony, a strata pogorszy się, w zależności od przypadku, poprzez odjęcie prowizji i opłat. Zmienność rynku, wielkość i dostępność systemu mogą wpływać na dostęp do rachunku i realizację transakcji. Pamiętaj, że chociaż dywersyfikacja może pomóc w rozprzestrzenianiu się ryzyka, nie gwarantuje zysków ani nie chroni przed stratami na rynku niższym. Scottrade, logo Scottrade i wszystkie inne znaki towarowe, zarejestrowane lub niezarejestrowane, są własnością Scottrade, Inc. i jej spółek zależnych. Hiperłącza do witryn stron trzecich zawierają informacje, które mogą być interesujące dla czytelnika. Strony internetowe stron trzecich, badania i narzędzia pochodzą ze źródeł uznanych za wiarygodne. Firma Scottrade nie gwarantuje dokładności ani kompletności informacji i nie daje pewności co do wyników uzyskiwanych z ich używania. 2017 Scottrade, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone.

No comments:

Post a Comment