Tuesday 26 December 2017

Forex fm 8100 bluetoothlu fm nadajnik


Synchronizacja iPhone 7 z starszymi fabrycznymi radiami samochodowymi Sync iPhone 7 z starszymi samochodami samochodowymi Kiedy prototyp mojego pierwszego nadajnika FM został wyprodukowany w 1973 r., Zauważyłem, że niektóre materiały audio (np. Wyciszone trąbki) powodowały silną nadmierną modulację przy stosowaniu co było wtedy najnowocześniejszym enkoderem stereo FM. Przyniosłem to z założycielem Bella, Arno Meyerem, który obwiniał się o przekroczenia i dzwonienia w enkodera 15 kHz. Zdałem sobie sprawę, że jeśli zintegrowałam procesor dźwięku i filtr dolnoprzepustowy, a jeśli byłem w stanie opracować nieliniowy filtr dolnoprzepustowy, który nie przekroczył, a jednocześnie ograniczał widmo zastosowane w koderze stereo do mniej niż około 17 kHz , mogłoby to rozwiązać problem i znacznie zwiększyć głośność na powietrzu bez dodatkowego ściskania lub ograniczenia szczytowego. Pokazałem prototyp połączonego aparatu do kompresora z Ericem Smallem, konsultantem telewizyjnym, dla którego przeprowadzałem konsultacje, i był pod wrażeniem jego potencjału. Ze względu na rygorystyczne normy FCC dotyczące akceptacji typu urządzeń transmisyjnych zaproponowałem zintegrowanie enkodera stereo z przetwornicą tak, aby istniejące kodery nie musiały być modyfikowane w celu obejścia ich filtrów. Eric zgodził się, że to dobry pomysł i zaproponował przejęcie marketingu i promocji tego, co miało stać się Optimod 8000. Ponieważ zwiększyło głośność na powietrzu o 3dB w porównaniu do istniejących łańcuchów powietrznych, produkt był bardzo udany, sprzedając ponad 3000 sztuk i rosnąca roczna sprzedaż firmy Orbans o rząd wielkości. Zdejmowanie zdejmowania klipsa może być obwiniane na samolocie Jeffersona, a konkretnie w utworze White Rabbit. (jeden pigułek sprawia, że ​​ssssmall) W 1977 roku rozwijałem mój pierwszy procesor AM (Optimod 9000A), który wykorzystywał duże zwiększenie częstotliwości przed klipsem, który był głównym elementem kontroli szczytowej. Z powodu zniekształceń IM zakłóconych przez IM spowodowanych przez clippera, każdy ess został zniekształcony, brzmiąc bardziej jak f. Zdałem sobie sprawę, że mogę usunąć zniekształcenia IM różnicy częstotliwości w zakresie częstotliwości, w którym typowe radia AM są płaskie (około 0 do 2 kHz) przez filtrowanie lowpass tylko zniekształcenia klamerki (pochodzące z odejmowania zacisków wyjściowych z wejścia), a następnie dodając go poza fazę do wyjścia klinkera. Przed odejmowaniem wyjście musi zostać opóźnione, aby dopasować opóźnienie filtru zniekształceń. Zaimponowałem ten pomysł, strzeliłem do Alice. i został natychmiast zdmuchnięty przez esses, które były teraz bardzo czysty brzmienie. Optimod 9000A wykorzystuje linię opóźnienia brygady wiadra do kompensacji opóźnienia. Charakterystyka szumów i zniekształceń BBDs nie była wystarczająco dobra dla FM, więc opracowałem wielkie udoskonalenie do odcięcia zniekształconego przycinania: użycie filtru dolnoprzepustowego FM 15kHz (z korektą opóźnienia grupowego) jako elementu opóźnienia w anulowaniu zniekształceń. Wynalazkiem był serce Optimod-FM 8100, który był w produkcji od ponad 10 lat, z ponad 10.000 sprzedanych egzemplarzy. 8100 i kompatybilny sześciopasmowy kompresor XT2 zajmują procesor Orban FM na początku era procesora opartego na procesorze DSP, kiedy nasz Optimod 8200 stał się pierwszym komercyjnym sukcesem procesorem transmisji na bazie protokołu DSP. Jesteśmy teraz do 8700, a nadal silny Na początku tego roku Orban został przejęty przez DaySequerra. W dalszym ciągu kieruję zespołem inżynierów Orban w obrębie połączonej firmy, a także aktywnie wynagradzam i wprowadzając innowacje, mając na celu kontynuowanie 40 letnich lat technologicznego przywództwa w nadawczo-odbiorczych przemysłowcach przemysłowych BluetoothfM Transmitter - zestaw głośnomówiący Redflea Wygląda całkiem ciekawie. Jedynym minusem dla mnie byłaby to, że Id musiał ciągle zmieniać stację, ponieważ zazwyczaj słucham radia dużo więcej niż muzykę strumieniową w samochodzie. Domyślam się, że mogę przełączać się między moim stacją odsłuchową a stacją kwarcową T505 za pomocą presetu, co byłoby stosunkowo proste. Poszukiwałem czegoś, co mogłoby dać mi głos nad stereotypową instalacją przewodową. Mogę spróbować. To dobry moment. Nigdy nie myślałem o tych, którzy chcą normalnie słuchać radia. Originally Posted by mandrake Właśnie kupiłam nadajnik FM Targus (i tak, musiałem osobno zakupić 2.5mm do 3.5). Jeśli chcesz wypróbować T505, napisz swoją opinię na forum. forum. pl mm, aby dopasować wtyczki). Mam problem z tym, że kiedy blokuje się częstotliwość, nie ma dźwięku pochodzącego z samochodu stereo na tej częstotliwości. To wydaje się być zaangażowane, tylko brak dźwięku (jeśli wyłączyłem nadajnik FM, słyszę biały szum). Mogę podłączać inne urządzenia do nadajnika FM (np. Innego odtwarzacza MP3) z tą dokładną częstotliwością, a oni zagrają, ale nie BB 8800, który mam. Przełączyłem opcję odtwarzania z zestawu słuchawkowego, ale nadal nie idź. I tak, objętość była na uboczu. Jakiekolwiek pomysły, których brakowało Sprawdź, czy adapter 2,5 mm-3,5 mm działa właściwie przez podłączenie do niego zwykłych słuchawek. Wiele z nich nie działa prawidłowo z tymi telefonami. 06-28-2007, 10:58 PM Zarejestrowany: Jun 2007 Posty: 2 Ostatni post / autor: EmptyInTheHead Sprawdź, czy adapter 2.5mm-3.5mm działa właściwie przez podłączenie do niego zwykłych słuchawek. Wiele z nich nie działa prawidłowo z tymi telefonami. No hej. Dzięki za odpowiedzi. Tak, działa dobrze z zestawem słuchawkowym. Ktoś inny zasugerował, że BB potrzebuje połączenia 3-kwotowego. Czy to prawda Czy jest jakiś specjalny adapter, który jest wymagany tutaj dla BB 06-29-2007, 12:07 AM Zarejestrowany: Jun 2006 Skąd: Southern California, USA Liczba podziękowań: 0 Podziękowano mi: 0 razy w 0 posty Proponuję to. Działa naprawdę dobrze, ale kosztuje więcej. 07-02-2007, 06:29 PM Zarejestrowany: Jun 2007 Thanked 0 Times in 0 Posts Domyślnie Mandrake Hey there. Dzięki za odpowiedzi. Tak, działa dobrze z zestawem słuchawkowym. Ktoś inny zasugerował, że BB potrzebuje połączenia 3-kwotowego. Czy to prawda Czy jest specjalny adapter, który jest wymagany tutaj dla BB Well guys. ponieważ obawiam się, że wydaje się, że jest właścicielem adaptera, który potrzebujesz, aby to zadziałało. Standardowe adaptery 2,5 mm do 3,5 mm nie działają, więc musisz kupić taki, który obsługuje Blackberry 8800 (ma trzy paski na złączu). Kupiłem jeden z eBay i jego obróbkę traktować 07-28-2007, 02:40 PM Zarejestrowany: Jan 2007 Podziękował 0 razy w 0 stanowisk Wysłany przez Mandrake Dobrze. ponieważ obawiam się, że wydaje się, że jest właścicielem adaptera, który potrzebujesz, aby to zadziałało. Standardowe adaptery 2,5 mm do 3,5 mm nie działają, więc musisz kupić taki, który obsługuje Blackberry 8800 (ma trzy paski na złączu). Kupiłeś eBay i jego pracę To ma sens. Bawiłem się ze mną i nie mogę tego zagrać przez moje stereo. Teraz, gdy patrzymy, adapter ma tylko dwa paski, a moje słuchawki mają 3. Oczywiście, słuchawki działają prawidłowo. 07-30-2007, 08:57 PM Zarejestrowany: Jul 2007 Skąd: Vancouver, B. C Przewoźnik: Rogers wireless Otrzymał 0 podziękowań w 0 Postów Cześć, Im też szukał jakiegoś nadajnika, żeby zagrać mój blackberry za pośrednictwem mojego radia. mój przyjaciel ma podobną rzecz do iPoda, że ​​podłączasz do zapalniczki. Naprawdę źle z technologią więc może ktoś proszę mi pomóc w prostym języku. dziękuję bardzo. Powiedz nam, gdzie znajdziesz ten produkt taniej i zrobimy wszystko, aby pokonać lub dopasować tę samą cenę. Samochodowy odtwarzacz MP3 Bluetooth Bezprzewodowy nadajnik FM z pilotem na kierownicę Obsługa karty SD USB flash FM8100. Produkt został zaprojektowany jako specjalny nadajnik FM Bluetooth. Przyjmuje zaawansowane możliwości i profesjonalny moduł Bluetooth oraz moduł dekodowania OTGMP3, może dekodować pliki muzyczne, które można pobrać na kartę SD i USB flash, a następnie przejść do samochodowego dźwięku przez nadajnik bezprzewodowy FM. Jeśli telefon komórkowy z niebieską funkcją zęba może automatycznie przekształcić się w rączkę automatycznie, gdy jest połączenie. A po komunikacji z dzwoniącym może automatycznie konwertować muzykę do odtwarzania muzyki. Ponadto może używać bezprzewodowej transmisji plików MP3 z telefonu komórkowego do głośnika samochodowego, bez konieczności zmiany oryginalnych urządzeń Twojego samochodu. Możesz słuchać muzyki podczas jazdy i rozmawiać przez rozmowę bez pomocy rąk, więc rozrywka i bezpieczeństwo razem z Tobą po drodze. Bluetooth: V 1.11.22.0, Klasa 2, zasięg 30 stóp Obsługuje MP3WMA (opcja) i odtwarza muzykę SDMMC bezpośrednio Bluetooth A2DP (profil dystrybucji Advance Audio) do bezprzewodowej transmisji muzyki, automatyczne ponowne podłączenie bluetooth Doskonała jakość dźwięku dzięki rozwiązaniu DSP dla echa (9-26V) Z podwójnym pilotem: 21 przycisków zdalnego sterowania i pilota zdalnego sterowania 1.5 Wyświetlacz LCD z niebieskim podświetleniem wyświetla nazwę pieśni Wyświetla numer telefonu, gdy jest jest wezwaniem zbliżającym się Kolor: Elegancki Czarny

No comments:

Post a Comment